Ready for departure? Almost! - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Sanne en Tim - WaarBenJij.nu Ready for departure? Almost! - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Sanne en Tim - WaarBenJij.nu

Ready for departure? Almost!

Blijf op de hoogte en volg Sanne en Tim

09 Februari 2014 | Nederland, Kerkrade

Na de nodige weken voorbereiding wordt het langzaam tijd om te vertrekken. Het invullen van papieren, papieren, aanvragen, papieren, telefoontjes, verzamelen van de nodige spullen en inpakken natuurlijk is het morgen dan eindelijk zo ver. In de hoop dat we overal aan hebben gedacht en Sanne haar eigen koffer nog mag gaan inpakken, mogen we over ongeveer 14uur gaan beginnen aan de lange zit naar Bogota. Samen zullen we komende tijd een goed team gaan vormen..

We houden jullie thuisfront, vrienden en collega's zoals beloofd, op de hoogte van onze reis, ons verblijf en natuurlijk het doel waarvoor we gaan, de behandeling.

Tot gauw.

Michele, Tim & Sanne

  • 09 Februari 2014 - 02:38

    Benigna Coleman:

    Ik wens jullie een hele goede reis, zal veel aan jullie denken, wishing for the best Xxx

    With lots of Love,

    Benigna <3 <3 <3

  • 09 Februari 2014 - 07:36

    Alita Brussen:

    Ik leef met jullie mee een fijne en rustige reis en vooral een veilige thuiskomst.

    Liefs Alita

  • 09 Februari 2014 - 08:10

    Marjan:

    Ik wens jullie het aller,aller beste.met jullie als team moet het lukken.
    Geniet ook vooral van al het mooie wat gaat komen.
    Ik volg jullie op de voet.het gaat lukken. Groetjes Marjan.

  • 09 Februari 2014 - 11:48

    Karin & Carlo:

    Sanne, Tim en Michele,
    Wij wensen jullie een hele fijne tijd in Colombia.
    Hopelijk verloopt alles naar wens, pas goed op elkaar en tot gauw!
    Xxxx
    Carlo en Karin


  • 09 Februari 2014 - 13:33

    Mirian:

    Ik wens jullie een goede reis. Pas goed op elkaar.

  • 09 Februari 2014 - 13:56

    Jan En Yvonne:

    Sanne, Tim en Michele, wij wensen jullie een goede reis. Te gek dat wij jullie mogen gaan volgen via jullie reisverslagen. Wij wensen jullie heel veel mooie momenten op deze reis. xxx Jan en Yvonne.

  • 09 Februari 2014 - 15:06

    Gaston:

    Hey Michele ,
    Heel heel veel succes met de behandeling daar.
    Zorg goed voor elkaar en zorg dat je de accu hebt opgeladen van dat ding. Is ver duwen van columbia naar hier tim en sanne .
    Groetjes xxx en nog eens veel succes vriend.

  • 09 Februari 2014 - 15:15

    Roger Smeets :

    Sterkte, mogen je wensen uit komen!! Roger

  • 09 Februari 2014 - 16:36

    Pascal Weijers:

    Hoi Michele, Sanne en Tim,
    heel veel succes en sterkte.
    ik hoop van ganser harte dat jullie doel bereikt wordt.
    ik duim voor jullie.

    gr.

    pascal

  • 09 Februari 2014 - 16:36

    Pascal Weijers:

    Hoi Michele, Sanne en Tim,
    heel veel succes en sterkte.
    ik hoop van ganser harte dat jullie doel bereikt wordt.
    ik duim voor jullie.

    gr.

    pascal

  • 09 Februari 2014 - 16:36

    Pascal Weijers:

    Hoi Michele, Sanne en Tim,
    heel veel succes en sterkte.
    ik hoop van ganser harte dat jullie doel bereikt wordt.
    ik duim voor jullie.

    gr.

    pascal

  • 09 Februari 2014 - 16:54

    Kitty:

    Goede reis

  • 09 Februari 2014 - 17:00

    Frenk:

    Jullie drietjes,
    Een hele goede reis.
    en veel suc6 met de behandeling.
    Groetjes,
    Frenk

  • 09 Februari 2014 - 17:06

    Cher Bonnema:

    Goede reis gr ome cher tante mia

  • 09 Februari 2014 - 19:59

    Margriet Turnu Vleugels :

    hoi michele ik wens jou en sanne en tim een hele goede reis en heel veel succes en sterkte schat ,het gaat goed komen je bent sterk ,je bent in mijn gedachten en in mijn hart ik hou van jou ik zal je gaan missen tot over 2 weken ,heel veel liefs en dikke knuff van mama xxxxxxxx love you

  • 09 Februari 2014 - 20:24

    Tilla Reuleaux:

    Michele Sanne en Tim Heel veel sterkte succes en dat het goed mag gaan wens jullie Tilla dikke knuff en ik zal deze week een kaarsje bij het kapelletje van de witte zusters laten branden. Xx

  • 09 Februari 2014 - 21:29

    Mark En Monique :

    Sanne en medereizigers


    Allereerst een goede vlucht.
    Wij hebben respect voor het
    geen wat jullie gaan doen.
    Zorg goed voor elkaar


    Dikke kus
    Mark,Monique en Mell❤️



  • 09 Februari 2014 - 21:32

    Sharon En George:

    Hey jullie drietjes, heel veel succes!! Laten een kaarsje branden dat alles goed mag gaan! We denken aan jullie
    George, Sharon en Izzy

  • 09 Februari 2014 - 22:53

    Marlies, Ike En Norby:

    Tim en medereizigers, wij wensen jullie een behouden vlucht, een mooie
    Tyd en dat het resultaat goed za lzijn !! Liefs marl, ike & norby xx

  • 09 Februari 2014 - 23:52

    Petra:

    Hallo 3 lieverds, ben lief voor elkaar, zorg goed voor elkaar en maak tijd om van de mooie dingen om jullie heen te genieten. En Michele, nog één keer mijn gedicht voor jou. Je weet hoe ik erbij stond (als dorpsgek), maar het gedicht komt rechtstreeks uit mijn hart.
    Lieve Michele
    Ik wil je wat vertellen
    Als Columbia's meisje
    Wens ik je voor jouw speciale reisje
    Veel succes en héél veel kracht
    Want de doktoren aldaar
    Hebben jouw leven in hun macht
    Zij zullen jou daar geven
    Voor hier in Nederland
    Een heel nieuw leven
    Daarom met een lach en een traan
    Wordt dit door mij gedaan
    En voor de nodige vitamien
    Zodat ik je 27 februari weer zal zien
    Een mandje fruit
    En tot besluit

    Veel liefs van mij
    Petra

  • 10 Februari 2014 - 08:42

    Bram Coenen:

    Veel succes in Columbia!
    Kom goed thuis...

    groeten,
    Bram Coenen

  • 10 Februari 2014 - 09:29

    Ronny Dassen:

    he vriend beest zorg goed voor elkaar en weet ik ben bij je in gedachte sterkte als iets is ik ben zo daar nou kerel sterkte van timmy david en kleine ronny

  • 10 Februari 2014 - 10:53

    Peer Van Dijk:

    Hee maatje / collega

    Hou je taai en veel succes hoop dat de behandeling aanslaat.
    En dat je nog eens met een grote kruimel vlaai aan komt hier in weert dat was toch wel leuk altijd toen ik met jouw samen die vlaaien moest opeten omdat je weer eens een keer geen brood bij je had.
    Hoop je snel weer eens te zien .

    grtz Peer

  • 10 Februari 2014 - 11:46

    Margriet:

    Collega,s
    zorg goed voor michele en ook voor jullie zelf,
    tot snel
    Gr Margriet

  • 10 Februari 2014 - 11:50

    Jamna Tafoukt:

    hoi sanne en tim en michele ik wens jullie veel geluk veel succes met behandeling



    hoop jullie weer snel te zien

    groetjes jamna

  • 10 Februari 2014 - 12:25

    Roger.statucki:

    Hè vriend wat spannend allemaal , hopelijk brengt de reis je veel goeds . Je hebt het in iedergeval wel verdient om nu eens goed nieuws te krijgen, spreek je snel als je terug bent .succes en heel veel sterkte gewenst van ons allemaal XXX

  • 10 Februari 2014 - 13:25

    Sandra Menzo:

    Ik wens jullie een hele goede reis! En Michele veel succes!! En lieve collega's zal jullie missen!! Tot snel ! Groetjes sandra

  • 10 Februari 2014 - 14:25

    Imane J:

    Ey, jullie vliegen nog ergens..Ik wens jullie een goede reis en vooral veel succes...
    xxImane

  • 10 Februari 2014 - 15:02

    Kitty:

    Hoi Sanne wij wensen je en jullie een goede reis en kijk goed uit en let goed op je zelf en veel sterkte met je patiënt en je collega wij denken aan jullie veel liefs Ome Peter en tante Kitty xxx

  • 10 Februari 2014 - 17:07

    Jolanda Boosten:

    Goede reis en ik hoop dat de behandeling succesvol is. We leven hier met je mee. Dikke knuffel….Jolanda X

  • 10 Februari 2014 - 17:53

    Louise:


    hallo lieve, beste mensen,

    eindelijk is het dan zover, jullie zijn op weg naar het verre Colombia, en
    waarschijnlijk al aan gekomen.

    Wat een beleving, wat een ervaring. super fijn en toch ook erg spannend. ga ervoor.
    dit word een onuitwisbare herinnering, dit is een reis met een doel, het zal niet makkelijk zijn,
    ben er voor elkaar, blijf communiceren, drie personen drie meningen?? moet kunnen....

    ik ben trots op jullie. gr dikke knuf louise

    ik denk aan jullie , dat jullie gezond en wel thuis mogen komen.

  • 10 Februari 2014 - 19:43

    Margret:

    Hallo Lieve mensen,

    ik wens jullie veel succes in colombia.
    ik hoop dat jullie ook veel zien van de omgeving en van de cultuur.

    ik hoop dat het een reis wordt met veel belevenissen.

    houd ons maar op de hoogte met alles wat jullie meemaken.

    Het zal niet makkelijk zijn, maar alles in het leven heeft een doel en ik hoop dat dit doel mag uitkomen.

    lieve groetjes en pas goed op elkaar.

    Margret

    p.s. Tim denk aan de dikke sigaar.

  • 10 Februari 2014 - 21:46

    Miranda:

    hai michele tim en sanne
    ik wens jullie een hele goede vlucht
    en samen een hele mooie tijd in Columbia
    en heel veel succes met de behandeling
    niet te geloven dat je nu zo ver weg zit broertje
    hier branden de kaarsjes heel veel lieve knuffels alex Miranda djarno rachel en shanaya

  • 11 Februari 2014 - 17:21

    Diny:

    Suces,En kijk uit,Knuffel de tant diny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne en Tim

Hallo, we zijn Sanne en Tim. We werken als verpleegkundigen in de gezondheidszorg en zijn collega's van elkaar. Komende weken gaan we samen met Michele, een patient van ons, naar Columbia voor stamceltherapie. Hier zullen wij namens ons drieen verhalen bijhouden over onze ervaringen.

Actief sinds 09 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1606
Totaal aantal bezoekers 16608

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 30 November -0001

Columbia

Landen bezocht: