Bogota - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Sanne en Tim - WaarBenJij.nu Bogota - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Sanne en Tim - WaarBenJij.nu

Bogota

Blijf op de hoogte en volg Sanne en Tim

21 Februari 2014 | Colombia, Bogota

Weer even een update vanuit het verre Colombia. Ik moet heel eerlijk zeggen dat het schrijven erbij inschiet, we hebben het best druk hier.

Gisterenochtend hebben we rustig aangedaan. Michele werd geholpen in de douche, Tim heeft het ontbijt voorbereid. En de housekeeping was hier. Zoals gewoonlijk hoeft je maar iets nodig te hebben en ze rennen met z´n allen voor je. We waren opzoek naar iets in de apotheek en Tim is met Justine alle apotheken in de buurt langsgegaan. Echter zonder resultaat. Niet erg, niks dringends.. maar mooi om weer te zien hoe hier alles op z´n kop wordt gezet als er iets nodig is.

We werden om 13.00uur opgehaald door dr. Gonzales, Johanna en Alejandra en zijn samen gaan eten in het steakhouse in het winkelcentrum, aangezien de regen van de afgelopen dagen alles overdekt. Het weer zit niet echt mee, volgens mij worden we langzaam maar zeker weer voorbereid op het trieste weer in ons kikkerlandje.
Daarna hebben we nog even rondgereden door de bergen en goh.. wat is Bogota divers. Het rijkere gedeelte en de mindere gedeeltes van de stad. En.. wat kan het verkeer een chaos zijn. Polities rijden continue met zwaailichten en eigenlijk gaat niemand aan de kant. We vragen ons af wat er gedaan wordt als er ´echt´ iets aan de hand is.

Er zijn heel veel honden in de stad hier. Ter beveiliging, gewoon voor de gezelligheid, trainen met puppy´s.. noem maar op.
Gisteren liep er een kleine hond verdwaalt over de autoweg. Hij stak rustig op z´n gemakje over terwijl de auto´s, taxi´s en bussen met grote snelheid voorbij raasden.

Bij aankomst in het appartement heeft Michele samen met Tim film gekeken op de bank. Ik heb gekookt en de was gedaan.

Gisteren waren we allemaal kapot, dus zijn we lekker op tijd naar bed gegaan.

Vandaag zijn we vroeg opgestaan voor een wandeling in de buurt en dit ondanks de wolken. Toen we in het winkelcentrum waren, kwamen we de dokter tegen die boodschappen had gedaan. Hij was in het appartement geweest, maar... we waren er niet. Toen had hij naar ons gezocht in het park en daarna in het winkelcentrum.
We hebben de elektrische rolstoel bij de beveiliging achter gelaten, Tim is naar het appartement gerend om de andere rolstoel te halen en we zijn samen met de dokter naar de kliniek gegaan.
Hier heeft Michele gesprek gehad over de behandeling van morgen. Deze is niet onder narcose. Morgen gaan ze via infusie, stamcellen in de bloedbaan inspuiten.
Guess what? Daarna zijn we met de dokter alleen, sushi gaan eten bij de Japanner. Het was heerlijk!

We zitten nu samen aan ons fruit, dalijk lekker douchen en naar bed.
Morgen worden we rond 12.30uur opgehaald.

Michele, Tim & Sanne

• 21 Februari 2014 - 03:34

Benigna:

Good Luck morgen, mijn gedachten is bij jullie 24/7 Hugs and kisses Xxx

• 21 Februari 2014 - 07:12

Miranda:

ik wil jullie vandaag heel veel succes wensen
    we denken aan jullie
    heel veel liefs alex Miranda djarno en shanaya

• 21 Februari 2014 - 08:01

Simonetta:

Heel veel succes!

• 21 Februari 2014 - 10:00

Alita:

Hallo verzopen katjes ( ja dat doet het slechte weer)
    Fijn om weer te lezen dat het goed gaat en dat de begeleiding super is.
    Heel veel succes vandaag Michele met de behandeling.
    Sanne en Tim houden je goed in de gaten tijdens alles. Het thuis front is ook alweer bezig om bij thuis komst alles op rolletjes te laten gaan lopen.
    Ik vraag me af houd die arts nog wat over met zo'n goede begeleiding en de uitstapjes en alles wat hij voor jullie doet.
    Mogen ze hier een voorbeeld aannemen.
    We lezen morgen wel weer hoe alles vandaag verlopen is.
    Groetjes en tot morgen dus.
    Alita

• 21 Februari 2014 - 10:02

Margriet:

heel veel succes en sterkte vandaag ,in mijn gedachten bij jullie ,heel veel liefs en dikke knuff en kus van mij xxxxxxxxx fijn dat dr gonzales jullie zoveel bij staat

• 21 Februari 2014 - 11:04

Frenk:

Hallo jullie drietjes,
    Ik krijg zo het idee dat jullie aardig inburgeren in Bogota.
    heel veel suc6 vandaag.
    Nog een paar dagen en dan zijn jullie weer in ons mooie landje.

• 21 Februari 2014 - 12:53

Bert En Lilian:

Heel veel succes vandaag.
    Wel leuk dat jullie sushi zij gaan eten. Lekker !!!!
    Konden jullie maar een hondje voor ons meenemen, die
    hebben ze daar toch genoeg.
    Nog een paar daagjes Tim en dan ben je weer lekker thuis

XXX bert en Lilian

• 21 Februari 2014 - 12:56

Marjan:

Hallo jongens...

heeeeeel veel succes vandaag met alles.
    ik zit in de camper, maarook hier leef ik met jullie mee.
    eet lekker de laatste dagen en verqen elkaar, volgende week is weer alles normaal en moeten jullie weer
    in het gareel lopen.
    ik zal wel de verhalen missen als jullie weer hier zijn.
    groetjes en dikke kus marjan.

• 21 Februari 2014 - 21:11

Sharon:

Komen jullie wel nog terug? :)
    Het lijkt alsof jullie inderdaad al ingeburgerd zijn!
    maar had ook niet anders verwacht, avonturiers voelen zich overal thuis!
    We duimen nog steeds dat alles zo mag gaan als we hopen.

Dikke kusen en knuffel
    En San, Izzy kan niet wachten je haar kusjes te geven

• 21 Februari 2014 - 23:39

Petra:

Zo, zo 3 lieverds,

Eerst waren het 2 behandelingen, toen werd het maar 1 behandeling, en uiteindelijk worden het dus toch 2 behandelingen. Zo zie je maar weer, in Columbia is alles mogelijk :-) . Michele, zet hem weer op morgen!!! En voor allen, geniet nog van jullie laatste weekend in Columbia.

Veel liefs, Petra.