Almost, almost time to go home again.. - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Sanne en Tim - WaarBenJij.nu Almost, almost time to go home again.. - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Sanne en Tim - WaarBenJij.nu

Almost, almost time to go home again..

Blijf op de hoogte en volg Sanne en Tim

23 Februari 2014 | Colombia, Bogota

Dag lieve lezers, dag Nederland.

Ons laatste bericht vanuit het inmiddels alweer regenachtige Zuid - Amerika. Het weer zit niet mee afgelopen week. Vanmorgen hebben we de eerste keer sinds een week nog even van het zonnetje mogen genieten. We zijn naar de bergen gelopen aan de overkant. Hier is het mooiere en rijkere gedeelte van de stad.
Omdat de rolstoel niet opgeladen was konden we helaas niet tot helemaal boven.. Daarna zijn we bij het tankstation op het terras gaan zitten, helaas was het zonnetje inmiddels alweer ver achter de wolken verdwenen.

Toen kregen we de geweldige om met Michele naar de kapper te gaan. Ook Tim had besloten zich te laten knippen.
Wat een service.. De kapper hielp zelf met de transfers. Michele ging vanuit de rolstoel in de kappersstoel, vanuit de kappersstoel naar de wasbak en weer terug naar het appartement.

En ja hoor.. We waren net, maar dan ook net op tijd voor de volgende stortbui.

Dalijk gaan we de laatste warme maaltijd voorbereiden. Morgenmiddag zullen we rond 15u worden opgehaald, het vliegtuig naar Madrid vertrekt om 18:25u, dus Nederlandse tijd 00:25u. Om 10:30uur landen we in Madrid waar we tot 15:45um opeten wachten. We komen om 18:15u aan in Düsseldorf.

We mogen zeggen dat het 16 mooie, intensieve, spannende dagen waren. We hebben samen veel meegemaakt en weer nieuwe mensen leren kennen..

Nu wachten op het resultaat wat Michele mag gaan krijgen op de behandeling. En toeleven naar de volgende behandeling in de toekomst.

Bedankt voor al jullie steun, jullie lieve woorden en het lezen van onze avonturen aan de andere kant van de wereld.

Tot gauw weer.

Liefs van ons drieën

  • 23 Februari 2014 - 22:48

    Margreet Bruinsma:

    Hallo alledrie, fijn dat de behandeling is gelukt en jullie ook allerlei nieuwe mensen hebben leren kennen. Wat een andere wereld daar! Ik hoop dat jullie een goede terugreis zullen hebben, sterkte en goede reis, groeten margreet

  • 23 Februari 2014 - 22:49

    Alita:

    He hé eindelijk is te terug reis voor jullie in zicht. Persoonlijk ben ik blij dat de reis terug begint, dan kom ik ook weer aan slapen toe zonder aan jullie te denken, maar met de wetenschap dat iedereen veilig in zijn eigen bed ligt.
    Hopelijk verloopt alles nu op rolletjes. Vergeet vooral dan niet de rolstoel op te laden, de tena pants aan te doen en slecht humeur in Columbia achter te laten!

    Een hele rustige en fijne reis naar huis en tot gauw.

    Groetjes Alita

  • 23 Februari 2014 - 23:24

    Frenk:

    Hallo jullie drietjes,
    Vandaag even dankzij de geweldige FaceTime technologie van Apple visueel contact gehad met jullie. Morgen is het dan weer zover jullie laatste dag en een vermoeiende reis voor de boeg. Ondanks het temperatuurverschil zullen jullie blij zijn om weer in Nederland te zijn en al jullie familie en vrienden te ontmoeten. Twee heel bewogen weken met veel emotionele momenten zitten er dan weer op. Wij wensen jullie een goede, veilige terugreis. In elk geval tot gauw en diep respect voor jullie missie en inzet in de afgelopen twee weken.

  • 23 Februari 2014 - 23:27

    Tante Mia:

    hallo lieve mensen ben blij dat jullie weer naar huis toe komen hier bij ons is het ook mooi weer nog geen sneeuw gezien en dat moet ook zo blijven ik wens jullie een fijne reis naar huis en een dikke knuffel voor jullie alle tante mia groetjes

  • 24 Februari 2014 - 00:05

    Petra:

    Hallo daar reizende 3 lieverds,

    Het zit er bijna op voor jullie. Ben benieuwd hoe jullie kapsel is geworden, is het een beetje Nederlands of op z'n Columbia's ? Ha, ha. Hier in Nederland hebben we gelukkig geen stortbuien, maar heeft vandaag het zonnetje lekker geschenen. Ben blij dat jullie weer terug komen: 's morgens, 's middags en 's avonds waren jullie in mijn gedachten. 's Nachts had ik gelukkig mijn luikjes dicht, zodat ik 's morgens weer fris en monter jullie verslagen kon lezen :-) .
    En nu ... wens ik jullie een héle goede en fijne terugreis.
    Dikke knuffel voor allen :-) en héél veel liefs.

    Petra.

  • 24 Februari 2014 - 01:17

    Kees:

    Goede reis terug morgen! Gr Kees.

  • 24 Februari 2014 - 04:40

    Benigna:

    Ben blij dat jullie toch nog even vandaag wat buiten hebben kunnen wandelen en ook nog even lekker naar de kapper hebben kunnen gaan, leuke ervaring :) Ik wens jullie een hele goede reis terug...Dinsdag zitten jullie weer op de Nederlandse tijd dus dat zal voor mij weer even wennen zijn omdat we nu op de zelfde tijdstip zitten en dat vind ik wel leuk ;) slaap lekker vanavond zodat jullie morgen lekker uit geslapen zijn voor de lange reis terug.. Veel kusjes en knuffels aan jullie allemaal ;) Xxx Benigna

  • 24 Februari 2014 - 07:10

    Miranda:

    hai lieverds
    er is een tijd van komen en een tijd van gaan
    het zal best moeilijk zijn om afscheid de nemen van de mensen waar je in de dagen mee bent opgetrokken. ik heb heel veel respect voor jullie allemaal maar ik ben ook weer blij als jullie veilig zijn geland en weer in ons kikkerlandje zijn ik wens jullie een hele goede reis en heeeeeeeeeeeeeel veel lieve knuffels alex Miranda djarno rachel en shanaya xxxx

  • 24 Februari 2014 - 08:03

    Mariet De Vries:

    Met bewondering heb ik de afgelopen weken gelezen hoe jullie de problemen getakkeld hebben. Fantastisch te lezen dat er dromen verwezenlijkt worden.
    Dankzij jullie creatieve oplossingen en inzet is alles goed verlopen.
    Ik koop dat de behandeling het gewenste resultaat heeft.
    Super trots mogen jullie zijn, dat jullie deze uitdaging aan gegaan zijn en tot een goed einde hebben weten te brengen. Chapeau.
    Goede  terug , liefs Mariet

  • 24 Februari 2014 - 08:14

    Kitty:

    Hoi jullie drietjes wij wensen jullie een hele goede reis naar huis wij zijn weer blij als jullie weer thuis zijn jullie zijn kanjer wat jullie allemaal mee hebben gemaakt dikke knuffel en veel liefs Kitty xxxx

  • 24 Februari 2014 - 08:46

    Marjan:

    Hallo jongens!!!

    Het was voor mij een feest om jullie te volgen. Respect voor jullie alle drie een van jullie alleen had het niet gered, maar samen zijn jullie sterk. Knap staaltje werk hebben jullie geleverd. Nog goede reis en tot snel groetjes Marjan.(ik moet nu maar weer de krant lezen S'morgens veel minder interessant!!!)

  • 24 Februari 2014 - 09:06

    Melanie:

    Hey jongens,

    Het zal lekker zijn om na die intensieve en spannende dagen weer naar huis te komen en in je eigen bedje te slapen. heel veel succes met de terugreis en ben trot op alles wat jullie voor elkaar hebben gekregen!

    Tot snel xx melanie

  • 24 Februari 2014 - 11:20

    Anny Tempelman :

    Met veel bewondering en ontzettend medeleven heb ik jullie reis dus ook gevolgd vind super en uit grond van mijn hart wens ik jullie alles goeds en zekers het beste wat op medisch gebied bestaat als ik dan al lees wat in jullie hele gezin allemaal draait dan vraag ik mij soms dingen af of er nog wat bestaat die gerechtig heid bied wens jullie en zeker Michele van harte dat het goed aangeslagen is heb toch menig kaarsje voor jullie gebrand ik ken jullie niet zo ja van fb van Miranda en Alex ben een buurt genoot en ja mama van jullie ken ik dan ook ik ben ook oorsprong van de heksenberg ja ik ben een prater maar nu snoert ook mij de mond dicht rest mij dan puur nog te zeggen ik vond het geweldig jullie te mogen volgen op zo een belangrijke weg gaat jullie goed (Y) (Y) heel veel knuffies en toy toy van ons

  • 24 Februari 2014 - 11:38

    Margriet :

    hallo allemaal fijn om weer wat van jullie te horen ,jammer dat jullie de laatste week niet zo n goed weer hebben gehad hier is het mooi weer en het zonnetje schijnt volop we hebben nog geen sneeuw gehad ,ik ben blij dat jullie er morgen weer zijn en dat het er weer allemaal op zit .ik wens jullie een hele goede en veilige terug reis toe ,heel veel liefs en dikke knuff voor jullie allemaal xxxxxxx in gedachten bij jullie ,lieve groetjes van Margriet de moeder van michele

  • 24 Februari 2014 - 12:18

    Karin En Carlo:

    Hallo allemaal,

    Fijn dat jullie weer terugkomen! Wij wensen jullie een goede, rustige en veilige vlucht terug.
    Let goed op elkaar.

    Groetjes Karin en Carlo

  • 24 Februari 2014 - 13:46

    Marjo:

    goede thuisreis en tot gauw. Ik heb jullie verslagen met veel genoegen gelezen,wat kun jij leuke verslagen schrijven.Nu hopen dat het succesvol was gr Marjo

  • 24 Februari 2014 - 15:10

    Ken Veugen:

    Hey jullie,

    Ik heb jullie gevolgd via internet, de appjes en berichten die jullie hebben gestuurd, wat een ervaring, super.
    Als ik dit zo allemaal lees dan hoop ik dat onze afspraak (michele) om in de toekomst weer naar de sportschool te kunnen gaan uit komt, zodat ik je eens wat dingen voor kan doen haha.
    Bij deze wil ik jullie een hele goede reis terug wensen en we zien ons snel weer.

    Greetz Ken.

  • 24 Februari 2014 - 19:13

    Ans:

    Buenos Dias,Sanne Tim en Michele,
    het waren niet alleen voor jullie spannende 2 weken ik en zeker weten veel andere mensen die jullie kennen en die jullie hebben gevolgd en ik kan alleen maar zeggen petje af voor jullie prestatie.
    Zie jullie snel en een hele goede vlucht terug naar nedereland waar de temp momenteel lente achting is ,als dat geen goed thuis komen is!!!
    Adios x

  • 02 Maart 2014 - 22:08

    Mia :

    Wilde jullie nog een mooie thuisreis toewensen, maar die zal al even achter de rug. Dan wens ik een goed bij komen want na zo een indrukwekkende reis met veel hoop en verwachtingen zullen jullie dit wel even nodig hebben. Nog dank voor de mooie verslagen, en hoop nog vaker te mogen horen hoe een en ander zich verder ontwikkeld. Beste groeten, Mia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne en Tim

Hallo, we zijn Sanne en Tim. We werken als verpleegkundigen in de gezondheidszorg en zijn collega's van elkaar. Komende weken gaan we samen met Michele, een patient van ons, naar Columbia voor stamceltherapie. Hier zullen wij namens ons drieen verhalen bijhouden over onze ervaringen.

Actief sinds 09 Feb. 2014
Verslag gelezen: 3214
Totaal aantal bezoekers 16591

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 30 November -0001

Columbia

Landen bezocht: